Dag 16 en 17: Laatste dag en weer thuis

 

Waren om acht uur wakker, koffer gepakt en uitgecheckt. We moesten om tien uur in Stockbridge zijn dat was 20 minuten van ons hotel. Bij het uitchecken liepen er weer figuren rond in de lobby wat kunnen mensen zichzelf toch voor gek laten lopen. We waren mooi op tijd bij de afgesproken plek wij naar binnen bij de benzinestation maar die wisten van niks. Bij Wendy’s geprobeerd maar die was dicht in een keer zag ik een man in een pick-up met mijn vingerhoedjes staan. Ik had namelijk via ebay 12 vingerhoedjes gewonnen en had besloten om ze zelf op te gaan halen. Heb de man maar wat meer gegeven omdat hij toch special gekomen was voor ons.

IMG_2519

We reden nog wat rond want hoefde pas om 17.00 uur te vliegen, gingen bij de Wafflehouse eten en was weer heel lekker de Texas cheeseburger. Nog wezen shoppen bij Wal-Mart en toen de auto gaan inleveren bij Dollar. Met de shuttle naar de terminal voor internationale vluchten dat was een eind rijden.

IMG_2514

Inchecken was zo gebeurd want dat had ik online gedaan, moesten alleen de koffers afgeven ze waren 48 pond dus netjes. Door de douane ging ook zeer vlot, maar wat gaan eten en zitten wachten tot we mochten gaan boarden. Netjes op tijd vertrokken we en de vlucht duurde 8 uur, vlucht is goed gegaan geen last van benen gehad en dat maakt de vlucht heel aangenamer. Eenmaal geland de koffers gehaald en naar P24 met de bus gereden om de auto te halen, en anderhalf uur later waren we thuis.

IMG_2518

De poes was zo blij ons te zien dat ze onder het bed krop, ze moet altijd weer wennen dat we er weer zijn. Over een paar uren begint ze wel weer te slijmen met ons, ze heeft al wel gevochten met Patrick. Er lag ook een briefje van de buurvrouw dat ze eten was gaan kopen omdat ze de zakjes Wiskhas niet op at. Over verwend gesproken maar ja dat wist ik al en ik eet ook liever biefstuk dan een gehaktbal.

Net wat geslapen en dadelijk of morgen de boel opruimen. Ik ga na dit verslag nog wat foto’s plaatsen en mijn aanbevelingen plaatsen kan alleen een paar dagen duren ligt aan jetlag. Bedankt voor alle reacties vond het weer leuk om te doen.

Thank you all for reading my blog.

2 opmerkingen:

  1. Leuke verslagen van jullie laatste dagen. Jammer dat het er weer op zit maar het was leuk om te kunnen meegenieten, bedankt!

    Zelf mogen we morgen over een week ook weer lekker op vakantie naar Florida dus dit was heel erg leuk om alvast in de stemming te komen ;-)

    Sterkte met de jetlag en tot de volgende blog.

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen