Dag 15: Stone Mountian en Braves

 

We besloten om vandaag eerst naar Stone Moutain te gaan om de Skyride te doen. Na een half uurtje rijden waren we er we mochten 10 dollar voor het parkeren betalen en dat vindt ik wel veel voor deze tijd van het jaar. Omdat er verder niks open is, ben je er maximaal 2 uur. De Skyride duren niet lang maar boven kon je wel Atlanta en omgeving goed zien. Na een uurtje zijn we weer naar beneden gegaan en een rondje om het park gereden. We gingen eten bij Waffelhouse ook dit keer weer superlekker.

Daarna reden we terug naar Atlanta en gingen het stadion van de man die we hadden deed het leuk alleen konden wij hem soms niet verstaan door zijn zuidelijke accent. Maar het was wel leuk om te zien en de originele grootte was van het Olympisch Stadion en wat hij liet zien.

IMG_2486

IMG_2506

IMG_2498

IMG_2504

We besloten ook nog naar Gallery 63 te rijden, we liepen de deur binnen en ze waren toevallig opnames aan het maken voor de show Auction Kings. Cindy was bezig met de opnames, wat een grappige vrouw en aardig. Ze kwam ons een hand geven en bedankte ons voor het komen, later nog op de foto gegaan en toen gingen ze sluiten.Het ziet er binnen anders uit dan op tv dan maken ze er toch iets van. Wij vonden het een hal met rotzooi en dat was het op tv ziet het er anders uit. Moesten iedereen de groetjes doen in Nederland.

IMG_2508

IMG_2510

IMG_2509

We gingen nog even winkelen bij de Underground, nou dit is letterlijk de underground. Maar ze hadden vingerhoedjes en dat was het belangrijkste voor mij. We zijn gaan eten bij Longhorn dit was de beste biefstuk die ik op heb de hele vakantie.

Eenmaal terug bij het hotel gingen we vragen of mij post van Disney was aangekomen maar niks. En het was druk in de lobby en liften want blijkbaar was het nerdtime. Ik heb nog nooit zoveel Nerds bij elkaar gezien, ik dacht altijd dat wij niet helemaal spoorde maar dat zeg ik nu nooit meer. Er was een event voor Dragons of zoiets, spelletje freaks enz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten