Dag 10: Afscheid en Hallo Memphis

 

We hebben echt slecht geslapen, iemand heeft boven de wc gehangen en ik was het niet. En toen we eenmaal redelijk sliepen waren we in de haven en begonnen ze onder ons de koffers uit het schip te laden. We moesten om acht uur bij het ontbijt zijn en dan moet je van het schip af, eerst nog de bestelde cd opgehaald voor dat we gingen eten. We waren de enige van de tafels van Leasa en Tristin, dus genoeg aandacht misschien wel te veel. Laat ik het zo zeggen het eten smaakte niet en het afscheid van Leasa viel zwaar. Adressen uitgewisseld en facbook hadden we al. Wat foto’s gemaakt en snel van het schip af, de koffers opgehaald bij Plutoafdeling en door de douane. Deze man kwam uit Memphis van oorsprong, hij wist alleen te vertellen dat het crimineel was.

IMG_2160

IMG_2161

Ons gemeld bij de shuttlebus en ze brachten ons naar de luchthaven in Orlando. Ingecheckt op de luchthaven ze wilde ons geld laten betalen voor onze koffers even twee keer uitgelegd dat wij internationaal vliegen en dan is het gratis. Wat gewinkeld en daarna naar de gate gegaan, daar zitten wachten tot we konden gaan vliegen. De vlucht verliep goed en binnen anderhalve uur waren we in Memphis. Koffers waren er super snel en de shuttle van Dollar kwam net aan rijden, de dame was zo grappig. Ze vertelde over de Elvis week en dat ze mensen helemaal uit Nederland en Zweden had gehad, en dat een hoop mensen als Elvis verkleed waren.

We kregen een Nissan mee kleur zwart, we reden weg en wilden onze tomtom gebruiken maar het kabeltje was stuk. Gelukkig was de weg simpel naar het hotel, alleen hoe bij het hotel komen was moeilijker, maar dat lukte ook nog. Hotel ziet er goed uit in de omgeving zitten wat winkels en restaurants.

IMG_2170

IMG_2171

IMG_2174

Meteen nadat we de koffers naar de kamer hadden gebracht naar Best Buy geweest voor een kabeltje en gevonden dus we konden op pad. Wat rondgereden door Memphis, er was een wedstrijd van de Memphis Redbirds. We zijn gaan eten bij ons hotel in de buurt, Logan’s Roadhouse. Eerst dacht ik wat is dit nu weer het was een troep op de grond tot ik zag dat het pel pinda’s  waren. Toen wist ik dat ik dit restaurant ooit op internet bekeken had, eten was goed en betaalbaar.

5 opmerkingen:

  1. De shuttle is gratis naar het airport: waar kan ik dat terug vinden? :) print ik het uit en neem ik het meer?

    Ps: graag hier beantwoorden svp

    Veel plezier nog 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, die shuttle heb ik van tevoren geboekt via travelynx deze is 50 dollar pp een retour.Disney kost 70 dollar pp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vroeg welke excursie wij gedaan hadden, in Grand Cayman
    Discover Native Cayman & the Saltwater Forest. En in Cozumel
    Cozumel Ruins and Beach Tour.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,hoor het is dezelfde Leasa. Wat grappig zeg! Erg leuk om de foto van haar samen met jullie te zien. Ze is ook geen spat veranderd en voor ons is het toch al ruim 5 jaar geleden. Leuk om haar terug te zien.

    Jammer dat de cruise er weer op zat he? Wij vonden dat ook even slikken. Het is vanaf de eerste tot de laatste seconde aan boord genieten. Nog veel plezier in Memphis!

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen