Nog een paar dagen en dan vertrekken we naar Orlando

Nu begint het aftellen echt begonnen, gisteren is de Disney Fantasy vertrokken en de volgende keer zitten wij er op.

Eerst nog even laminaat leggen op de slaapkamer en overloop. Gelukkig komt de broer van Patrick helpen, want heb nu al blaren op mijn handen van het vloerbedekking eraf te halen. Eigenlijk zijn we al op vakantie want we slapen nu op onze matrassen op de zolder, het is net kamperen.

Verder is bijna alles geregeld en uitgeprint, alleen nog een avondjurk zien te vinden. Helaas is mijn naaimachine vorige week ontploft. Was niet zo heftig als ik het hier omschrijf, maar er kwam witte rook uit en we hebben toch geen nieuwe paus. Want ik wilde eigenlijk zelf een jurk maken, nadat ik klaar was met mijn piratenpak.

1 opmerking: