Dag 4: Zeedag

 

We hebben goed geslapen vannacht, na ons op gefrist te hebben zijn we gaan ontbijten bij ons op de dek. Dit was buffet maar het drinken werd wel gebracht ook was Leasa er toevallig weer dus verteld wat we na het eten hadden gedaan.

IMG_1713

IMG_1714

Na het ontbijt foto van Chip & Dale wezen maken en toen zag ik een vrouw met een kind die me op een of andere manier bekend voor kwam. Haar is heel goed zitten bekijken en zag dat de staf haar kenden. In een keer wist ik het het was onze hoofd serveerster Yolanda van de Transatlantic alleen had ze nu kort haar.

IMG_1732

Patrick ging zwemmen en ik ging naar de presentatie van Disney Vaction Club, klikt aantrekkelijk maar wij durven dat toch niet goed. Daarna ben ik Patrick gaan zoeken om te lunchen, die stond bij de aquaduck. Hij vond het leuk om te doen, maar het was moeilijk om foto’s te maken.

IMG_1675

Ons lunch bestond uit een hotdog met friet en een hamburger voor Pat. Wat we voor de rest hebben gedaan weet ik echt niet meer. Alleen dat we tijdens de captians receptie een heerlijk gratis cocktail op hebben. Daarna zijn we ons gaan omkleden voor de gala avond. Op de foto met Minnie geweest, zijn best mooie foto’s geworden. Om half acht was er een show in de Tube van Magic Dave was weer lachen, vooral toen een kind ontdekte waar de opening zat van de ring.

IMG_1751

Om kwart over zes was het weer showtime, de show was Alladin. Was wel een mooie show met mooie effecten. Na de show nog even wat foto’s in gala laten maken en toen naar het eten gegaan. Vanavond zaten we in Royal Court dit is een frans restaurant (foto’s vlogen nog), mooie eetzaal. We namen uiensoep en slakken, biefstuk met een salade en lamsvlees het toetje was ijs en een souffle.

IMG_1752

Na het eten weer na de Tube voor een show van Rick Kalmon een hypnotiseurs, dit was ook weer lachen en het moet wel goed zijn wil ik lachen. Ik heb namelijk hele droge humor. Na de show weer naar de stateroom om te gaan slapen.

IMG_1839

Geen opmerkingen:

Een reactie posten