Dag 6: Costa Maya

 

Na het wakker worden was het weer tijd voor het ontbijt, eigenlijk is cruisen niks meer dan eten en nog eens eten. Dat is wel niet waar maar soms lijkt het erop en dan doen wij deze keer nog eens geen latenight snacks.

We zouden pas om kwart voor een aankomen in Costa Maya en de volgende dag om een uur weer vertrekken. Dit doen ze als bedankje voor hun personeel.

Ik ging om 11 uur naar een seminar van Ricky Kalmon, en Patrick heeft de volgende cruise geboekt. De seminar was wel interessant het ging erover dat we eigenlijk allemaal ik tijd moeten in plannen in onze dag. En je zou er ook mee kunnen afvallen maar daar begin ik niet op de vakantie mee. Ook al heb ik wel nagedacht wat ik at die dag, maar waar vindt ik een kipsalade?

We zijn na de lunch van boord gegaan, wat zal ik daar nu van zeggen. Waist of time als je van zwemmen houdt en drinken gaat het wel er zitten twee bars met zwembad en wat winkels.. Maar er is niks te doen daar, je moet een taxi pakken om naar een vissersdorpje te gaan. Maar ik heb daar de blog zitten schrijven en Patrick heeft er lekker gezwommen, we zijn ook buiten de muren gaan lopen. Ooit is het de bedoeling geweest om daar iets van te maken alleen is dat niet gelukt, er zat een Hard Rock Cafe maar die was gesloten en de winkels erom heen waren ook leeg.

IMG_1870

IMG_1888

IMG_1897

We zijn rond vijf uur terug gegaan naar het schip en wat rondgehangen tot we om kwart over zes naar de show Wishes gingen. Show ging over drie vrienden die allemaal een ander kant van het leven opgingen met mooie effecten in de show. Na deze show naar de tube voor de show van Michael Holly een jongleur. Ik vond hem niet echt geweldig, alleen zijn grapjes waren wel leuk en zijn laatste liedje.

IMG_1896

Om bij ons restaurant te komen moesten we ons door een massa mensen heen begeven, ik denk dat ze bang zijn dat ze hun tafel weggeven als ze 1 minuut later zijn. Terwijl je iedere avond dezelfde tafel krijgt in een van de drie restaurants. Maar voor dat wij naar ons eten gingen zijn we even naar Geust relations gegaan want daar werkt een Nederlander Nick is zijn naam. Even met hem gekletst en daarna wezen eten, was het minste van alle keren tot nu toe toetje was wel heel lekker. En eindelijk hadden we een raadsel van leasa opgelost. En ze liet de ander server zingen voor ons, ze wordt nu wat ondeugender nu ze weer weet dat ze dat bij ons kan doen.

Na het eten niet veel meer gedaan even naar buiten gelopen om een foto by night te maken van het schip.

IMG_1905

Geen opmerkingen:

Een reactie posten