Dag 12: Chattanooga

We reden om acht uur weg uit Memphis richting Chattanooga een rit van vijf en een half uur ongeveer. Het ging vlot zat en dik drie uur later gingen we ontbijten/lunchen bij Steak & Shake was weer lekker. Alleen de serveerster was iets te overdreven en ze dacht mij te kennen, dat is op zich al knap van haar.

Onderweg kwamen we de grootste vuurwerk en souvenirs shop van het zuiden tegen, maar zo als vaker in Amerika valt dat dan vaak tegen ook deze keer.

Eenmaal in Chattanooga aangekomen zijn we eerst naar Ruby Falls gereden, daar voor de drie belangrijkste attracties kaartjes gekocht. Volgens de man aan de balie konden we deze niet alle drie meer doen vandaag. We konden meteen mee met de tour in de Ruby Falls, dit is een ondergrondse waterval en druipstenen. Dit is 1 mile lopen onder de grond, en zeker een aanrader als je in de buurt bent.

We zijn heel eigenwijs toch nog naar Rockcity gereden, want we hadden nog 3 uur voor dat het park dicht ging. Na anderhalf uur waren we klaar, in het park is een waterval en een hangbrug over een kloof. Er is een punt waar je 7 staten kunt zien en je loopt door hele nauwe gangentjes. En op het eind heb je een soort sprookjesgrot, we kwamen er ook nog twee Hollandse heren tegen.

Na dit alles zijn we naar ons hotel gereden het Choo Choo hotel dit is een oud treinstation. Het is wel aan een onderhoudsbeurt toe, maar op zich is het wel leuk om daar een nacht te verblijven. We zijn bij Outback wezen eten en na het eten zijn we de glazenbrug wezen zoeken. We werden door Tomtom naar het middel of nowwhere gebracht, uiteindelijk gevonden en dit hadden we zeker niet willen missen. het hoogte punt van onze vakantie, maar niet echt. We hebben bij de brug nog wel een lekker ijsje op en zijn daarna terug gereden naar het hotel.